hydrangea.jpg

A magyar medencegyártó meghódíthatja Amerikát is

Kis családi vállalkozásból Magyarország egyik legnagyobb exporttevékenységét folytató vállalatává nőtte ki magát a Wellis. A magyar márka nem áll meg az európai piacnál, már négy egyedi prémiumpartnerrel dolgoznak együtt az USA-ban is. A nagyratörő célok természetesen komoly fejlesztéseket is megkívánnak, idén elkészült a vállalat új, 10.000 négyzetméteres raktárépülete és már munkába állt a medencegyártáshoz használt új vákuumformázó berendezés is.

A Wellis jelenleg évi tízezer darabos, teljes mértékben Magyarországon gyártott medencetermelését kiegészíti egy több tízezer darabos szaniterkínálat is, mindez szükségessé tette a vállalat dabasi, 24.000 négyzetméteres beépítettségű területének bővítését: a zöldmezős beruházás keretében egy új, 10.000 négyzetméteres, könnyűszerkezetes raktárcsarnok készült el, amely egyszerre akár 4000 kész medence tárolására is alkalmas. Így egy olyan állandó raktárkészlet elhelyezése valósul meg, amivel a Wellis minden megrendelői igényt ki tud szolgálni, így a vásárlóknak egy adott modell kiválasztása után nem kell hosszú ideig várakozniuk a gyártásra.

Szintén a 2019-es fejlesztések keretében egy újabb vákuumformázóval gazdagodott a gyár gépparkja. 2010 óta eddig egy berendezés látta el ezt a feladatot, és adta az összes itt gyártott medencetestet. Most párhuzamosan két gép tud dolgozni ezen a területen, kiszolgálva a Wellis termelési növekedéssel kapcsolatos céljait. A számok pedig magukért beszélnek: a legfrissebb statisztikák alapján a Wellis 2019-ben bekerült Magyarország tizenkilenc legnagyobb exporttevékenységet végző vállalata közé, eladásaik 90 százaléka a külföldi piacra történik.

A vállalat következő nagy stratégiai lépése a cég stabilizálása az amerikai piacon. „Jelenleg négy egyedi prémiumpartnerrel dolgozunk az USA-ban, akiket a New York állam területén álló raktárunkból szolgálunk ki, az exportmenedzsereink pedig intenzív munka keretében kutatják a további lehetséges partnereket a kontinensen” – árulta el Szekeres Enikő, a Wellis kommunikációs és marketing menedzsere. Már számos olyan végfelhasználóról tudnak az Egyesült Államokban is, aki a vállalat dabasi gyárában készült medencéje mellett döntött. „Amerikában a vásárlók között jelentős számban képviselteti magát az idősebb, nyugdíjas korosztály, így ott az európai piactól eltérő marketingtevékenységet kell folytatnunk. Ami a tengerentúlon is vonzó lehet a Wellis termékekben, az az egyedi design és a minőség.”

e-max.it: your social media marketing partner

A Golden Harmony a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legújabb lakberendezési trendekért, kreatív ötletekért és a magazinnal kapcsolatos friss infókért!

A sütik segítenek nekünk hogy jobb élményben részesítsük látogatóinkat. Ha elfogadja ezt, elfogadja a tőlünk és partnereinktől érkező sütiket.
Ok Elutasít